Η κατάταξη των καλύτερων αεροδρομίων και αεροπορικών εταιρειών παγκοσμίως για το 2017

-Η Σιγκαπούρη πήρε την 1η θέση ανάμεσα σε αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια παγκοσμίως για την ποιότητα και την εξυπηρέτηση, την αντιμετώπιση αιτημάτων, την τυπικότητα και το αίσθημα των καταναλωτών.

-Σε πολύ καλές θέσεις η Olympic Air και το Ελευθέριος Βενιζέλος.

prwtoxronia-sto-aeroplano-happytravellergr

Η AirHelp έπειτα από έρευνα, ανακοίνωσε την κατάταξη των καλύτερων αεροδρομίων και αεροπορικών εταιρειών παγκοσμίως με πολύ καλά στατιστικά και για το δικό μας αεροδρόμιο Αθηνών.

Η αεροπορική εταιρεία Singapore Airlines που εδρεύει στη Σιγκαπούρη και το αεροδρόμιο Singapore Changi Airport, διεκδικούν τις πρώτες θέσεις με βάση την κατάταξη της AirHelp.Το AirHelp Score αποτελεί την πιο κατανοητή και έγκυρη αξιολόγηση των αεροπορικών εταιρειών και αεροδρομίων, βαθμολογώντας τα σύμφωνα με την ποιότητα και την εξυπηρέτηση, τις έγκαιρες επιδόσεις, την επεξεργασία αιτημάτων και την απήχηση μέσω των κοινωνικών τους δικτύων.

AHS_2017_GR_FB CAROUSEL 2.2

Οι σημαντικές βελτιώσεις της Singapore Airlines στις επιδόσεις και στην αντιμετώπιση των αιτημάτων, οδήγησαν την Ασιατική εταιρεία στην κορυφή ανάμεσα σε 87 αεροπορικές για πρώτη φορά. Εκθρόνισε την Qatar Airways, η οποία κατείχε την πρώτη θέση ανάμεσα στις αεροπορικές εταιρείες το 2016. Οι UAE’s Etihad Airways, Qatar Airways, Austrian Airlines και Canada’s Air Transit συγκαταλέγονται στις πρώτες πέντε. Ανάμεσα σε εκείνες που εδρεύουν στις ΗΠΑ, η United Airlines έφτασε στην 29η θέση, ακολουθούμενη από την American Airlines στην 33η θέση και από την Delta στην 45η θέση. Η ελληνική Olympic Air είναι στην θέση 39 με βαθμό 7.46 στα 10. Κατώτερα στην κατάταξη βρίσκονται η Γερμανική Air Berlin και η Ισπανική IBERIA, καθώς και η Altalia. Επίσης η Olympic Air κατέχει και το πιο συχνό δρομολόγιο που εκτελείται ανά την Ελλάδα, το οποίο είναι Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Το ίδιο δρομολόγιο είναι στην θέση νούμερο 61 παγκοσμίως!

Στο πλαίσιο της πρώτης αξιολόγησης των αεροδρομίων, η AirHelp βαθμολόγησε 76 αεροδρόμια παγκοσμίως για τρεις μήνες, μελετώντας την ποιότητα και εξυπηρέτηση, την τυπικότητα και την ανάλυση πάνω από 130,000 tweets ως προς το συναίσθημα που εκπέμπουν. Έτσι, τα πέντε καλύτερα μετά από το Changi (SIN) κατά σειρά αξιολόγησης είναι: το Munich International Airport (MUC), το Hong Kong International Airport (HKG), το Copenhagen Kastrup Airport (CPH), και το Helsinki-Vantaa Airport (HEL). Το Cincinnati/Northern Ketucky Airport (CVG) αποτελεί το μόνο αεροδρόμιο με έδρα στις ΗΠΑ που ανήκει στην πρώτη δεκάδα και βρίσκεται στην 6η θέση. Κάποια άλλα αεροδρόμια των ΗΠΑ που βρίσκονται στο top 50 παγκοσμίως είναι το San Fransisco International Airport (SFO) στη #19, το Seattle-Tacoma International Airport (SEA) στη #39 και το Miami International Airport (MIA) στη #44.

Το Ελ. Βενιζέλος (ΑΤΗ), το κυριότερο αεροδρόμιο της χώρας, βρίσκεται στην θέση #27 πράγμα που σημαίνει ότι βαθμολογείται καλύτερα από το Charles de Gaulle του Παρισιού και επίσης από το αεροδρόμιο του Μιλάνου #30. Σημειώνει μάλιστα από τις καλύτερες επιδόσεις, με βαθμό 9.1, στην ακρίβεια χρόνου στις απογειώσεις και αφίξεις. Γενικά είναι μια συνολική επιτυχία, αν σκεφτεί κανείς ότι συγκρίνεται με μεγάλους προορισμούς σε όλο τον κόσμο, καθώς και τις αυξημένες απαιτήσεων λόγω της ολοένα αυξανόμενης κίνησης σε πτήσεις.

AHS_2017_GR_FB TOP 3

Ακολουθούν οι λίστες:

10 καλύτερα αεροδρόμια

1. Σιγκαπούρη – 9.07
2. Μόναχο – 8.66
3. Χονκ Κονγκ – 8.42
4. Κοπενχάγη – 8.04
5. Ελσίνκι – 8.03
6. Κεντάκι – 7.94
7. Μπαρτσελόνα – 7.90
8. Μαδρίτη – 7.81
9. Όκλαντ – 7.8
10. Φρανκφούρτη – 7.76

AHS_2017_GR_BLOG HEADER

10 χειρότερα αεροδρόμια

-Κουβέιτ – 5.02
-Λονδίνο Γκάτγιουκ – 5.38
-Μάντσεστερ – 5.43
-New Jersey – 5.92
– Εδιμβούργο – 6.1
-Μουμπάι – 6.21
-Ντουβάι – 6.24
-Μπανκόνγκ -6.3
-Δελχί- 6.31
-Λος Άντζελες – 6.38

«Καθώς η αγορά γίνεται ολοένα και πιο κορεσμένη, οι νικητές στην κούρσα των αεροπορικών ταξιδιών θα είναι εταιρείες που εκπληρώνουν τις υποσχέσεις τους τόσο στο έδαφος, όσο και κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την ολοκλήρωση της πτήσης. Οι καταναλωτές περισσότερο από ποτέ επιζητούν ποιοτική εξυπηρέτηση, και συγχαίρουμε τη Singapore Airlines και το Changi Airport που έθεσαν στη βιομηχανία τα πρότυπα για τη σωστή εξυπηρέτηση του καταναλωτή», δήλωσε ο CEO και co-founder της AirHelp, Henrik Zillmer.

Σε περίπτωση που θα καθυστερήσει η πτήση σου μην απογοητευτείς, δες τι πρέπει να κάνεις εδώ. Η μάλλον τι μπορεί η AirHelp να κάνει για σένα!

About BeautyStars

Γράφουμε για ό,τι είναι ενδιαφέρον και έχει σχέση με την ομορφιά, τα ταξίδια , την μόδα και το φαγητό. Από το 2012 μαζί σας! Καλή BeautyStars.gr περιήγηση.

Copyright 2012 -2015 - Electra Asteri - Beautystars.gr