Παρίσι: η πόλη που δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο

Να τονίσω πως αυτό το ποστ γράφτηκε πριν το τραγικό γεγονός στο Παρίσι στις 13/11/2015.

To Παρίσι το αγαπώ για πολλούς λόγους όμως ο κυριότερος είναι πως είναι το μεγαλύτερο ταξίδι που έκανα ποτέ στη ζωή μου σε πλήθος ημέρών στο εξωτερικό. Γύρω στο 2013 πήγα για περίπου 15 μέρες και το χόρτασα τόσο πολύ που νομίζω πως κάποιες φορές μου λείπει. Μάλιστα τώρα που το ξαναεπισκέφθηκα ένιωσα φανταστικά και αυτό θα το “ξαναζήσω” εξιστορώντας σε σένα την ιστορία αυτού του ταξιδιού.

Θα σου ξεκινήσω την ξενάγηση από την Παναγία των Παρισίων που είναι μάλιστα ένα από τα πιο γνωστά αξιοθέατα της πόλης. Η Παναγία των Παρισίων ή αλλιώς Νοτρ Νταμ ντε Παρί είναι ο μητροπολιτικός χριστιανικός ναός της πόλης του Παρισιού.

G0488044

Η κατασκευή του άρχισε το 1163 και ο Βικτόρ Ουγκώ έγραψε το γνωστό μυθιστόρημα με το τίτλο Παναγία των Παρισίων με κέντρο δράσης τον ναό.

IMG_7420IMG_7273 IMG_7305

Η Όπερα του Παρισιού

G0257781

Εννοείται πως δεν πρέπει να ξεχάσεις να πας στην Όπερα του Παρισιού έστω και από έξω καθώς εκ των έσω λίγο δύσκολο να την δεις. Πρέπει να κλείσεις θέση εκεί μήνες πριν για να τα καταφέρεις.

IMG_7099 IMG_7161

Ο πύργος του Άιφελ

Στην ξενάγησή μας στο Παρίσι δεν θα μπορούσα να παραλείψω την βόλτα μας στον πύργο του Άιφελ. Βέβαια ο πύργος του Άιφελ είμαι σίγουρη πως δεν θα παραλειφθεί από κανέναν ταξιδιώτη που θα επισκεφθεί την πόλη οπότε η παρουσίασή μου ίσως να είναι και λίγο περιττή. Όμως δεν μπορώ να φανταστώ την παρουσίαση της πόλης του Παρισιού χωρίς φωτογραφίες και δύο λόγια για τον πύργο του Άιφελ.

Ο πύργος είναι ένα μέρος που πρέπει να επισκεφθείς και από κοντά (για να ανέβεις επάνω και να δεις την θέα της πόλης από ψηλά) αλλά και από το Τροκαντερό από όπου έχει την καλύτερη θέα του πύργου.

IMG_6733IMG_6837 IMG_6765 IMG_6828

Και φυσικά ο πύργος του Άιφελ είναι άλλος το πρωί και άλλος το βράδυ..

IMG_8070 IMG_8082 IMG_8095 IMG_8157

Εγώ και το hop οn-hop off λεωφορείο στο Παρίσι

Εννοείται πως για να δούμε όσο περισσότερα  μέρη μπορούσαμε πήραμε το hop οn-hop off λεωφορείο το οποίο σε πηγαίνει στα πιο σημαντικά αξιοθέατα της ημέρας και μπορείς να σταματάς και να ανεβαίνεις σε όποια στάση θέλεις.  Μου άρεσε πολύ και το επιλέξαμε καθώς το έχουμε πάρει και σε άλλες πόλεις και ανακαλύψαμε πως είναι μια τέλεια λύση για να δεις την πόλη “στα γρήγορα”.

Η στάση σε μπιστρό στην Σαν Ζελιζέ ήταν απαραίτητη και έτσι την κάναμε εκεί φάγαμε αρκετά ιδιαίτερα γαλλικά πιάτα και μας άρεσε πολύ και το φαγητό αλλά και το σέρβις.

IMG_8037 IMG_8046

Εννοείται πως οι παρισιάνικες εικόνες δεν έλειψαν από το τοπίο μας και έτσι δεν  θα λείψουν και από το δικό σου. Τα όμορφα κτήρια, οι νόστιμες κρεμ μπρουλέ και το όμορφο Λούβρο ήταν λίγα από αυτά που είδαμε και θα απολαύσεις και εσύ στην εκπομπή Happy Traveller στον ΣΚΑΙ.

Μην ξεχάσεις να δεις την υπεροπολυτελή φεράρι! Μην σκιάζεσαι δεν οδήγησα εγώ στο κέντρο της πόλης αλλά ο Ευτύχης, εγώ απλώς έκατσα εκεί για να νιώσω μαγκάκι και εγώ! :P

IMG_6894 IMG_6899 IMG_6906 IMG_6979 IMG_6985 IMG_7011 IMG_7140 IMG_7192 IMG_7488 IMG_7549 IMG_7646 IMG_7709 IMG_7722 IMG_7763

Το ξενοδοχείο μας κατά τη διαμονή μας στο Παρίσι ήταν το  Hameau De Passy και βρίσκεται ούτε 5 λεπτά από τον πύργο του Άιφελ. Μπορείς να μάθεις τα πάντα για το ξενοδοχείο εδώ.

Εσύ έχεις πάει ποτέ στο Παρίσι; Στην Γαλλία γενικότερα; Σου αρέσει η χώρα;

(1342)

follow1

Facebook ~ Twitter Instagram ~ Youtube ~ Google +

Pinterest ~  Bloglovin  ~ Tumlr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων ή των φωτογραφιών που περιέχονται στο website με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του διαχειριστή του portal beautystars.gr. Οι φωτογραφίες και τα κείμενα ανήκουν στο site. Ευχαριστούμε για τον σεβασμό.

About BeautyStars

Γράφουμε για ό,τι είναι ενδιαφέρον και έχει σχέση με την ομορφιά, τα ταξίδια , την μόδα και το φαγητό. Από το 2012 μαζί σας! Καλή BeautyStars.gr περιήγηση.