Πουκέτ: οι καλύτερες διακοπές της ζωής σου

Το ταξίδι μας πρακτικά ξεκίνησε από την πρωτεύουσα της Ταϊλάνδης, την Μπανγκόκ, όμως το σημερινό αφιέρωμα είναι πέρα για πέρα “Πουκετιανό”. Πήραμε εσωτερική πτήση και πετάξαμε από την Μπανγκόκ στο εξωτικό Πουκέτ με την  Thai Smile Airways.

Σημείωσις: Η  Thai Smile Airways είναι μια από τις καλύτερες αεροπορικές εταιρίες που έχω πετάξει. Με φυσιολογικό αντίτιμο εισιτηρίου έχει παροχές που άλλες εταιρίες τα δίνουν με πολύ περισσότερα χρήματα. Και το αεροπλάνο αλλά και όλες τους οι υπηρεσίες ήταν εξαιρετικές.

Twinpalms Phuket Resort

Twinpalms Phuket Resort (12)

Μόλις φτάσαμε στο αεροδρόμιο, πήραμε το αμάξι μας και πήγαμε στο ξενοδοχείο μας. Για την ακρίβεια το καλύτερο ξενοδοχείο που έχω μείνει στην ζωή μου. Χωρίς περιστροφές και ωραία λόγια. Δεν ξέρω αν μπορώ να περιγράψω ότι έζησα στο Twinpalms Phuket Resort εκείνες τις ημέρες γιατί ήμουν τόσο μουδιασμένη που πραγματικά νομίζω πως ήταν ένα πανέμορφο όνειρο. Ευτυχώς όμως για μένα δεν ήταν.

Twinpalms Phuket Resort (3)

BIMI beach club

bimi beach club phuket (3)

Η επίσκεψή μας στο BIMI beach club ήταν φανταστική. Μετά τις περιποιήσεις που δεχθήκαμε στο Twinpalms Phuket Resort, έφτασε η στιγμή για να φάμε ένα σούπερ γεύμα  και να γευτούμε τα εξαιρετικά κοκτέιλ του BIMI. Ομολογουμένως η  άφιξή μας στο Πουκέτ δεν θα μπορούσε να είναι πιο φαντασμαγορική από αυτή!

bimi beach club phuket

Zorbing rollerball στο Πουκέτ

zorbing rollerball phuket (13)

Εμπειρία ζωής θα την ονόμαζα. Τέλεια ανάμνηση για όσους αγαπούν αυτό το “κάτι παραπάνω” στα ταξίδια τους! Εμείς το κάναμε και έχω να πω τα καλύτερα για αυτή τη δραστηριότητα. Είμαι σίγουρη πως μετά από αυτό το ποστ θα θέλεις και εσύ να ξεχυθείς στις μπάλες του Πουκέτ και να κατρακυλήσεις στις πλαγιές της Πατόνγκ!

zorbing rollerball phuket (2)

Ο μεγάλος Βούδας στο Πουκέτ

big buddha phuket thailand (2)

Ένα από τα πιο σημαντικά σημεία που πρέπει να επισκεφθείς κατά  την επίσκεψή σου στο Πουκέτ! Ο μεγάλος Βούδας φαίνεται μεν από μακριά αλλά όταν τον βλέπεις από κοντά είναι “άλλο πράγμα”. Είσαι δεν είσαι βουδιστής , αυτή είναι μια στάση που επιβάλλεται να κάνεις.

big buddha phuket thailand (7)1

Monkey Seeing

Monkey Seeing (3)

Αν πας στην Ταϊλάνδη και δεν δεις μαϊμούδες είναι κρίμα! Πολύ κρίμα! Εμείς είδαμε φυσικά σε ένα πολύ σούπερ μέρος όπου οι μαϊμούδες είναι εντελώς ελεύθερες στον φυσικό τους χώρο και εσύ πηγαίνεις και τις ταΐζεις. Φυσικά εκεί έχουν μαζευτεί -κλασσικά- αρκετοί πωλητές που πουλούν μπανάνες.

Patong Beach: Η πιο γνωστή παραλία του Πουκέτ

patong beach phuket thailand

H παραλία Πατόνγκ είναι από τις πιο γνωστές παραλίες του Πουκέτ και πρέπει σίγουρα να βουτήξεις στα νερά της. Δεν θα σου πω ψέμματα, θα έχει πολύ κόσμο και δεν θα σε κοροϊδέψω αλλά μπορεί να αντιμετωπίσεις και αρκετή κίνηση μέχρι να φτάσεις όμως η παραλία που απλώνεται σε 3 χιλιόμετρα θα σε ανταμείψει δεόντως.

patong beach phuket thailand (3)

Phi Phi island: Η παραλία του Leonardo Di Caprio από την ταινία The Beach | Maya Beach

maya beach phi phi island phuket thailand (2)

Η επίσκεψη στα νησιά Πι Πι ήταν από τις πιο απίστευτες στιγμές όλου του ταξιδιού. Νομίζω όμως πως η παραλία του Leonardo Di Caprio από την ταινία The Beach είναι μακράν ένα από τα καλύτερα πράγματα που θα δεις στην χώρα. Εμείς είχαμε εκεί περίπου δύο ώρες για να απολαύσουμε το σημείο και ομολογώ πως θα ήθελα λίγο ακόμη καθώς είναι δύσκολο να χορτάσεις τόσο ωραία θάλασσα.

maya beach phi phi island phuket thailand (3) maya beach phi phi island phuket thailand (8)

Στάση για μεσημεριανό φαγητό | BAMBOO ISLAND

cruise at phi phi island phuket thailand (7)

Στο πρόγραμμα περιλαμβάνεται και μεσημεριανό φαγητό! Το πλήρωμα του καραβιού έχει έτοιμα φαγητά στο πλοίο. Όταν πήγαμε στο Bamboo Island και μπήκαμε για βουτιά εκείνοι έπιασαν δουλειά και όταν εμείς βγήκαμε από την παραλία μας περίμεναν φανταστικά ταϊλανδέζικα εδέσματα για να χορτάσουν την πείνα μας. Αν και καυτερά ήταν φανταστικά.

cruise at phi phi island phuket thailand (9)

Κρουαζιέρα στο νησί του James Bond | Phi Phi Island, Ταϊλάνδη

cruise Siam Adventure World - Speedboat Tours  thailand phuket (2)

Ακόμη μια κρουαζιέρα το Πουκέτ έπρεπε να την κάνουμε. Και την κάναμε. Μπορεί η πρώτη κρουαζιέρα στην παραλία Maya του Λεονάρντο ντι Κάπριο να ήταν σούπερ όμως εξίσου καλή ήταν και αυτή. Αυτή τη μέρα κάναμε ιδιαίτερα πράγματα παρέα με την Siam Adventure World – Speedboat Tours.

cruise Siam Adventure World - Speedboat Tours  thailand phuket (25)

Ξεκινήσαμε να εξερευνούμε κρυμμένες σπηλιές με τα πόδια και εξοπλισμένοι με κράνος και φακό, έπειτα κάναμε κανό σε ένα φανταστικό μέρος. Στην συνέχεια γνωρίσαμε τους ντόπιους του κόλπο Phang Nga στο Panyee Village και τέλος φτάσαμε στο νησί του James Bond.

cruise Siam Adventure World - Speedboat Tours  thailand phuket (12)

Αν θέλεις να ανακαλύψεις τι ακριβώς κάναμε στην δεύτερη μέρα της κρουαζιέρας με πλούσιο φωτογραφικό υλικό και ανάλυση μπορείς να το κάνεις στο αντίστοιχο ποστ που φτιάξαμε.

cruise Siam Adventure World - Speedboat Tours  thailand phuket (24)

(744)

follow1

Facebook ~ Twitter Instagram ~ Youtube ~ Google +

Pinterest ~  Bloglovin  ~ Tumlr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων ή των φωτογραφιών που περιέχονται στο website με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του διαχειριστή του portal beautystars.gr. Οι φωτογραφίες και τα κείμενα ανήκουν στο site. Ευχαριστούμε για τον σεβασμό.

About BeautyStars

Γράφουμε για ό,τι είναι ενδιαφέρον και έχει σχέση με την ομορφιά, τα ταξίδια , την μόδα και το φαγητό. Από το 2012 μαζί σας! Καλή BeautyStars.gr περιήγηση.